lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/cN2v

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

12/11/2010 :: Nacionales PP.Catalans, Carlos Presente

[Fotos] Carlos, Barcelona no te olvida!

x Plataforma Antifeixista Barcelona
[Cat/Cast] Más de un centenar de personas recuerdan a Carlos en Barcelona.

[Català]

Carlos, Barcelona no t'oblida!

Ahir dijous 11 de novembre de 2010, la data en que fa tres anys de l’assassinat del company Carlos J. Palomino a mans d’un militar, es va dur a terme una concentració en la seva memòria a la Plaça Sant Jaume de Barcelona, en la que van assistir al voltant d’unes 120 persones.

Aquesta va començar a les 20:45h a mesura que es van anar ajuntant varies persones darrera de les pancartes col·locades per els membres de la PAB. En elles s’hi podia llegir els lemes de “3 anys sense tu, 3 anys amb tu. Carlos, Barcelona no t’oblida” i “Llibertat antifeixistes encausats. Bcn, 17-N-07 Mani Carlos”. La primera segueix mostrant que no oblidem i tampoc perdonem, que seguim en la lluita. La segona reclama la llibertat de les persones antifeixistes que van ser detingudes durant la manifestació que es va dur a terme a Barcelona el passat 17 de novembre de 2007, després de la mort de Carlos.

A més, es van disposar tres fotografies en record i unes quantes espelmes, com també una llista de les persones mortes a mans de feixistes.

La concentració va transcórrer sense cap incident i s’hi van poder escoltar lemes com “Carlos hermano nosotros no olvidamos”, “Guillem, Roger i Carlos: ni oblit ni perdó”, “Que casualidad que el asesino era militar”, “Qui sembra la misèria recull la ràbia”, entre d’altres.

Finalment, al voltant de les 21:50h es va llegir el comunicat de la PAB i es va donar pas a que totes les persones, a les quals prèviament se’ls hi havia donat una espelma, les col·loquessin enceses al voltant de les fotografies de Carlos.
Tot seguit, una amiga de Carlos va llegir un escrit de la mare de Carlos per recordar-lo i reivindicant la lluita antifeixista que hem de continuar. Perquè la lluita, és el millor homenatge!

Carlos hermano, nosotros no olvidamos!


[Castellano]

Carlos, Barcelona no te olvida!

Ayer jueves 11 de noviembre de 2010, la fecha en que hace tres años del asesinato del compañero Carlos J. Palomino a manos de un militar, se llevo a cabo una concentración en su memoria en la Plaza Sant Jaume de Barcelona, a la que asistieron alrededor de unas 120 personas.

Ésta empezó a las 20:45h a medida que se fueron juntando varias personas detrás de las pancartas colocadas por los miembros de la PAB. En ellas se podía leer los lemas de “3 años sin ti, 3 años contigo. Carlos, Barcelona no te olvida” i “Libertad antifascistas encausados. Bcn, 17-N-07 Mani Carlos”. La primera sigue mostrando que no olvidamos y tampoco perdonamos, que seguimos en la lucha. La segunda reclama la libertad de las personas antifascistas que fueron detenidas durante la manifestación que se realizó en Barcelona el pasado 17 de noviembre de 2007, después de la muerte de Carlos.

Además, se añadieron tres fotografías en recuerdo y unas cuantas velas, como también una lista de las personas muertas a manos de fascistas.

La concentración transcurrió sin incidentes y se pudieron escuchar lemas como “Carlos hermano, nosotros no olvidamos”, “Guillem, Roger i Carlos: ni oblit ni perdó”, “Que casualidad que el asesino era militar”, “Qui sembra la misèria recull la ràbia”, entre otros.
Finalmente, alrededor de las 21:50h se leyó el comunicado de la PAB y se dio paso a que todas las personas, a las cuales previamente se les había repartido una vela, las colocaran encendidas alrededor de las fotografías de Carlos.

Seguidamente, una miga de Carlos leyó un escrito de la madre de Carlos para recordarlo y reivindicar la lucha antifascista que hemos de continuar. Porqué la lucha, es el mejor homenaje!

Carlos hermano, nosotros no olvidamos!

waqdqw
qwqwq
werqwr
dasasdfas
sadac

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/cN2v

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal