lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eX7q

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

22/03/2016 :: Barcelona

[Cat/cast] Amenaza de desalojo inminente del Banc Expropiat de Gràcia

x Banc Expropiat de Gràcia
Esta semana nos enteramos que se ha vuelto a pedir la ejecución del desalojo contra el Banc Expropiat

[ALERTA] Amenaça de desallotjament inminent del Banc Expropiat

Aquesta setmana ens vam assabentar que s’ha tornat a demanar l’execució del desallotjament contra el Banc Expropiat. Sabíem que això podia passar en algun moment, de fet ja vam comentar que a partir de l’1 de gener d’aquest any Antartic Vintage podia tornar a demanar el desallotjament, ja que l’Ajuntament havia trencat el contracte de lloguer anterior.

Al jutjat civil nº 57, que porta el nostre cas, ens han comunicat que «el desallotjament té data oberta i que pot ser en qualsevol moment» alhora que afegien que «s’ha acabat la benevolència amb vosaltres, com no sou part del procés no tenim per què notificar-vos en quines dates serà ni donar-vos més explicacions».

A partir d’aquestes informacions nosaltres assumim que el desallotjament es podria produir en qualsevol moment, tot i que tampoc tenim clar si el període legal en el que aquest es pogués produir ha començat ja o si té una data límit.

És precisament per aquesta incertesa que us demanem que estigueu atentes a les noves informacions que puguin anar sortint. També volem matissar que tot i aquesta amenaça, tal com també va passar a l’anterior, el Banc Expropiat continua i continuarà amb el seu normal funcionament. Entenem que si aquest s’aturés ens estaríem autodesallotjant.

En aquesta línia volem afegir:

Per evitar rumors, en cas d’intent de desallotjament serà el Banc Expropiat qui difondrà la informació. No difoneu res que no sapigueu que surt directament de nosaltres.
Si aquest s’estigués produint, convoquem en el mateix moment a vindre al Banc Expropiat i a les 20 h del mateix dia manifestació a pça Revolució.
Tota mostra de solidaritat i de suport serà benvinguda, abans, durant i posterior a l’intent de desallotjament.
Fa poc més d’un any entre totes, nosaltres i vosaltres, vam aconseguir aturar l’anterior amenaça de desallotjament. Que no se’ns oblidi. Tornem-ho a fer!

20 de març del 2016
Vila de Gràcia

_____________________

[Castellano]

[ALERTA] Amenaza de desalojo inminente del Banco Expropiado

Esta semana nos enteramos que se ha vuelto a pedir la ejecución del desalojo contra el Banco Expropiado. Sabíamos que esto podía pasar en algún momento, de hecho ya comentamos que a partir del 1 de enero de este año Antártico Vintage podía volver a pedir el desalojo, ya que el Ayuntamiento había roto el contrato de alquiler anterior.

En el juzgado civil nº 57, que lleva nuestro caso, nos han comunicado que "el desalojo tiene fecha abierta y que puede ser en cualquier momento» a la vez que añadían que «se ha acabado la benevolencia con vosotros, como no sois parte del proceso no tenemos por qué notificarlo en qué fechas será ni daros más explicaciones ».

A partir de estas informaciones nosotros asumimos que el desalojo se podría producir en cualquier momento, aunque tampoco tenemos claro si el período legal en el que éste se pudiera producir ha comenzado ya o si tiene una fecha límite.

Es precisamente por esta incertidumbre que os pedimos que estéis atentos a las nuevas informaciones que puedan ir saliendo. También queremos matizar que a pesar de esta amenaza, como también pasó en la anterior, el Banco Expropiado continúa y continuará con su normal funcionamiento. Entendemos que si éste se detuviera nos estaríamos autodesalojando.


En esta línea queremos añadir:

Para evitar rumores, en caso de intento de desalojo será el Banco Expropiado quien difundirá la información. No difundid nada que no sepa que sale directamente de nosotros.

Si este se estuviera produciendo, convocamos en el mismo momento a venir al Banco Expropiado y a las 20 h del mismo día manifestación en pza Revolución.

Toda muestra de solidaridad y de apoyo será bienvenida, antes, durante y posteriormente al intento de desalojo.

Hace poco más de un año entre todas, nosotros y vosotros, conseguimos detener la anterior amenaza de desalojo. Que no se nos olvide. Volvemos a hacerlo!

20 de marzo de 2016
Vila de Gràcia

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eX7q

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal