lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/fM67

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

17/01/2019 :: Nacionales PP.Catalans

[Cat/Cast] CDR ante la razia represiva policial en Girona

x CDR Catalunya
Nuestra determinación es firme. Sabemos que la única vía posible es la independencia y derrocar el Régimen del 78

Catala

L’operació policial que ha comportat la detencio d’15 militans i activistes, és una nova ratzia repressiva contra l’independentisme popular. Aquestes detencions se sumen al llarg Ilistat de casos repressius que estem patint desde 1’1-0 de 2017: 1-O, 3-O, 8-N, 30-G, 23-F… i així fins a les detencions el recent 21-D, passant pels casos de la Tamara i l’Adri. Una estratègia repressiva per part de l’estat espanyol, amb la col•laboració de les institucions catalanes.

És evident que l’actuació repressiva d’avui s’emmarca en un context en el qual l’independentisme segueix al carrer, organitzat i mobilitzat, malgrat tot. Continuem disposades a lluitar per l’autodeterminació i els nostres drets, i pretenen desactivar-nos, anul.lar-nos, i mantenir-ho tot al seu joc de pactes als despatxos i de judicialització de la política, inclosa aquellla que fem dia a dia al carrer.

No ho aconseguiran. La nostra determinacio és ferma. Sabem que l’única via possible és la independencia i enderrocar el Regim del 78. Així que dies com avui ens fan més fortes. Activem la solidaritat.

#LlibertatDetingudes #TombemEIRegim #DecidimSer CDRenXarxa
# DECIDIM

Castellano

La operación policial de hoy, que ha comportado la detención de 15 militantes y activistas, es una nueva razia represiva contra el independentismo popular. Estas detenciones se suman a la larga lista de casos represivos que estamos sufriendo desde el 1-0 de 2017: 1-O, 3-O, 8-N, 30-E, 23-F… y así hasta las detenciones del reciente 21-D, pasando por los casos de Tamara y el Adri. Una estrategia represiva por parte del estado español, con la colaboració de las instituciones catalanas.

Es evidente que la actuación represiva de hoy se enmarca en un contexto en el cual el independentismo sigue en la calle, organizado y movilizado, a pesar de todo. Continuamos dispuestas a luchar por la autodeterminación y nuestros derechos, y pretenden desactivarnos, anularnos, y mantenerlo todo en su juego de pactos en los despachos y de judicialitzción de la política, incluida aquella que hacemos día en día en la calle.

No lo conseguirán. Nuestra determinación es firme. Sabemos que la única vía posible es la independencia y derrocar el Régimen del 78. Así que días como hoy nos hacen más fuertes. Activemos la solidaridad.

#LlibertatDetingudes #TombemEIRegim#DecidimSer CDRenXarxa
# DECIDIM

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/fM67

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal