lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/fO2l

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

06/07/2019 :: Nacionales PP.Catalans

[Cat/Cast] Celebrem la segona trobada de dones de l’organització

x Endavant
Si las mujeres de clase trabajadora avanzamos, toda la clase trabajadora avanza

Diumenge, 30 de juny de 2019, a Tarragona, dones de l’organització de l’Esquerra Independentista Endavant (OSAN) hem debatut i aprofundit en els debats iniciats just ara fa un any. Aquests debats giren al voltant de la necessitat d’un Programa Feminista d’Unitat Popular, del paper de les dones en la lluita i conquesta dels nostres drets i del feminisme com a motor de canvi. Aquest canvi l’entenem imprescindible davant el nou cicle polític encetat fa uns mesos, després de les conteses electorals que deixen ben clar que entrem en un cicle de desmobilització i assentament del règim.

Si les dones de classe treballadora avancem, tota la classe treballadora avança. Per aquest motiu, continuemapostant pel treball conjunt amb la resta d’organitzacions de l’Esquerra Independentista al voltant de la campanya «Feminisme per canviar-ho tot». I continuem generant propostes de mínims per a la millora de les condicions de vida de les treballadores, des d’una perspectiva feminista i de classe.

Un altre pilar central en la lluita feminista i, en especial, dins la nostra organització, és el debat sobre l’abordatge de les violències masclistes i la feminització de l’organització. Cal buscar el compromís ferm de tots els nostres companys homes amb el feminisme, i que es continuï el treball al voltant de les masculinitats iniciat el setembre passat, i que ara es troba en una segona fase. Així mateix, entenem que és obligació de tots els homes d’Endavant que es formin en feminisme i que assumeixin la responsabilitat de generar espais segurs per a totes les companyes.

Dones militants de l’organització d’arreu dels Països Catalans han pres part de la jornada. La trobada ha tingut lloc al local dels Xiquets de Tarragona, mentre que el dinar s’ha fet al Casal Popular Sageta de Foc.

Castellano

Domingo, 30 de junio de 2019, Tarragona, mujeres de la organización de la Esquerra Independentista Endavant (OSAN) hemos debatido y profundizado en los debates iniciados justo ahora hace un año. Estos debates giran alrededor de la necesidad de un Programa Feminista de Unidad Popular, del papel de las mujeres en la lucha y conquista de nuestros derechos y del feminismo como motor de cambio. Este cambio lo entendemos imprescindible ante el nuevo ciclo político comenzado hace unos meses, después de las contiendas electorales que dejan muy claro que entramos en un ciclo de desmovilización y asentamiento del régimen.

Si las mujeres de clase trabajadora avanzamos, toda la clase trabajadora avanza. Por este motivo, continuamos apostando por el trabajo conjunto con el resto de organizaciones de la Esquerra Independentista alrededor de la campaña «Feminismo para cambiarlo todo». Y continuamos generando propuestas de mínimos para la mejora de las condiciones de vida de las trabajadoras, desde una perspectiva feminista y de clase.

Otro pilar central en la lucha feminista y, en especial, dentro de nuestra organización, es el debate sobre el abordaje de las violencias machistas y la feminización de la organización. Hay que buscar el compromiso firme de todos nuestros compañeros hombres con el feminismo, y que se continúe el trabajo alrededor de las masculinidades iniciado el septiembre pasado, y que ahora se encuentra en una segunda fase. Así mismo, entendemos que es obligación de todos los hombres de Adelante que se formen en feminismo y que asuman la responsabilidad de generar espacios seguros para todas las compañeras.

Mujeres militantes de la organización de todo los Países Catalanes han tomado parte de la jornada. El encuentro ha tenido lugar al local de los Niños de Tarragona, mientras que la comida se ha hecho al Casal Popular Sageta de Fuego. Neteja Ressalta les paraules desconegudes Utilitza les formes valencianes

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/fO2l

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal