lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/fS5M

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

28/05/2020 :: Nacionales PP.Catalans

[Cat/Cast] Solidaritat amb les treballadores de Nissan

x COS. Sindicat de l'esquerra independentista
Exigimos la inmediata expropiación de Nissan y exigirle el retorno de las ayudas y beneficios fiscales recibidos los últimos años por parte de las administraciones.

Catala

Avui, després de 25 dies en vaga per al futur dels llocs de treball de les 3000 treballadores de l’empresa Nissan al Principat, i els més de 20.000 amb feines associades a la producció, la multinacional ha decidit tancar les tres factories. Nissan, incompleix doncs tots els pactes contrets amb les treballadores després d’anys de lluita de buscar viabilitat per a les plantes a Catalunya de la multinacional, i decideix, enmig d’una de les crisis més dures del sistema capitalista, deixar sense res a milers de famílies. Aquesta decisió, a més, fa que l‘empresa que durant dècades s’ha lucrat d’ajudes directes i indirectes de les administracions tant autonòmiques com estatals i amb uns 327,5 milions d’euros de beneficis el darrer any, ara marxi desoint les seves treballadores i sense voler ni seure a negociar.

Davant d’aquesta situació, des de la Coordinadora Obrera Sindical, volem expressar:

• Tota la nostra solidaritat amb les companyes que avui han sigut acomiadades i recordar-los que ens tenen al seu costat.

• Fer una crida a tota la classe treballadora dels Països Catalans a mobilitzar-se i participar de la lluita de les treballadores de Nissan, perquè defensar els seus llocs de treball és defensar el futur de tota la classe treballadora.

• Exigim que es deixi de subvencionar les grans multinacionals, deixem de socialitzar les pèrdues, socialitzem-ne els beneficis. Prou de fer-nos pagar les seves crisis i subvencionar els seus beneficis multimilionaris.

• Exigim la immediata expropiació de Nissan i exigir-li el retorn de les ajudes i beneficis fiscals rebuts els darrers anys per part de les administracions.

Perquè només lluitant tenim futur, ara més que mai, cal anar-hi, anar-hi i anar-hi! Ni un acomiadament, totes amb la lluita de les companyes de Nissan.

O ells, o nosaltres!
No retrocedim, defensem els nostres llocs de treball!

Castellano

Hoy, después de 25 días en huelga por el futuro de los puestos de trabajo de las 3000 trabajadoras de la empresa Nissan en el Principat, y los más de 20.000 con trabajos asociados a la producción, la multinacional ha decidido cerrar las tres factorías.

Nissan, incumple pues todos los pactos contraídos con las trabajadoras después de años de lucha de buscar viabilidad para las plantas en Catalunya de la multinacional, y decide, en medio de una de las crisis más duras del sistema capitalista, dejar sin nada a miles de familias.

Esta decisión, además, hace que l‘emprendida que durante décadas se ha lucrado de ayudas directas e indirectas de las administraciones tanto autonómicas como estatales y con unos 327,5 millones de euros de beneficios el último año, ahora marche desoyendo sus trabajadoras y sin querer ni sentar a negociar.

Ante esta situación, desde la Coordinadora Obrera Sindical, queremos expresar:

• Toda nuestra solidaridad con las compañeras que hoy han sido despedidas y recordarlos que nos tienen a su lado.

• Hacer un llamamiento en toda la clase trabajadora de los Países Catalanes a movilizarse y participar de la lucha de las trabajadoras de Nissan, porque defender sus puestos de trabajo es defender el futuro de toda la clase trabajadora.

• Exigimos que se deje de subvencionar las grandes multinacionales, dejamos de socializar las pérdidas, socialicemos los beneficios. Bastante de hacernos pagar sus crisis y subvencionar sus beneficios multimillonarios.

• Exigimos la inmediata expropiación de Nissan y exigirle el retorno de las ayudas y beneficios fiscales recibidos los últimos años por parte de las administraciones.

Porque solo luchando tenemos futuro, ahora más que nunca, hay que ir, ir e ir! Ni un despido, todas con la lucha de las compañeras de Nissan.

O ellos, o nosotros!
No retrocedemos, defendemos nuestros puestos de trabajo!

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/fS5M

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal