lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: http://lahaine.org/fJ8G

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

11/01/2018 :: Nacionales PP.Catalans

[Cat/Cast] T66: juicio de Muy Alta Tensión

x T66
La T66 es la torre número 66 de la línea de Muy Alta Tensión del tramo Bescanó-Santa Llogaia, en la zona de Fellines, situada a 17m de una vivienda.

[Català]

T66. Judici de Molt Alta Tensió

 

La T66 és la torre número 66 de la línia de Molt Alta Tensió del tram Bescanó-Santa Llogaia, a la zona de Fellines, situada a 17m d’un habitatge. Aquest nucli ha estat un punt fort de resistència a la línia, des de l’aprovació del projecte fins la seva execució s’han fet nombroses accions de rebuig. Amb la intenció de deslegitimar aquesta lluita i per atemorir tant opositores com veïnes, es va intensificar molt la presència policial.

El 8 de gener de 2014 s’hi va realitzar una acció per paralitzar les obres de construcció. A l’hora d’iniciar les feines de construcció dels fonaments, els obrers es varen trobar una caravana al seu emplaçament. Seguidament se’ls va informar que hi havia una persona enterrada per la qual cosa no podrien treballar-hi.

Arran d’aquesta acció es va fer una crida a la solidaritat i van acostar-s’hi nombroses persones.

La resposta de la Generalitat va ser enviar un fort dispositiu per costudiar els interessos de Red Eléctrica de España.

Durant les dotze hores que va durar el desallotjament del company van produïr-se diverses càrregues contra les persones que donaven suport a l’acció.

Es van viure moments de tensió per evitar que maquinària pesada d’alt tonatge, que feia perillar la vida del nostre company, passés per sobre la zona on estava embidonat, sota terra.

Tot plegat va acabar amb nombroses manifestants contusionades, dues amb el braç trencat, per defensar-se dels cops de porra.

Arran d’aquesta acció, sis companyes s’enfronten a un judici, que es celebrarà el 27 i 28 de febrer, 1 i 2 de març del 2.018 a l’Audiència Provincial de Girona, per atemptat a l’autoritat, desordres públics, coaccions i falta de lesions. Se’ls reclama entre dos i set anys de presó i una multa de 28.836 euros de responsabilitat civil.

________________

 [Castellano]

T66

 La T66 es la torre número 66 de la línea de Muy Alta Tensión del tramo Bescanó-Santa Llogaia, en la zona de Fellines, situada a 17m de una vivienda. Este núcleo ha sido un punto fuerte de resistencia a la línea, desde la aprobación del proyecto hasta su ejecución se han hecho numerosas acciones de rechazo. Con la intención de deslegitimar esta lucha y para atemorizar tanto opositoras como vecinas, se intensificó mucho la presencia policial.

El 8 de enero de 2014 se realizó una acción para paralizar las obras de construcción. A la hora de iniciar los trabajos de construcción de los cimientos, los obreros se encontraron una caravana a su emplazamiento. Seguidamente se les informó que había una persona enterrada por lo que no podrían trabajar.

A raíz de esta acción se hizo un llamamiento a la solidaridad y acercarse numerosas personas.

La respuesta de la Generalitat fue enviar un fuerte dispositivo para costudiar los intereses de Red Eléctrica de España.

 

Durante las doce horas que duró el desalojo del compañero produjeron varias cargas contra las personas que apoyaban la acción.

Se vivieron momentos de tensión para evitar que maquinaria pesada de alto tonelaje, que hacía peligrar la vida de nuestro compañero, pasara por sobre la zona donde estaba embidonado, bajo tierra.

Todo ello acabó con numerosas manifestantes contusionadas, dos con el brazo roto, para defenderse de los golpes de porra.

A raíz de esta acción, seis compañeras enfrentan a un juicio, que se celebrará el 27 y 28 de febrero, 1 y 2 de marzo de 2.018 en la Audiencia Provincial de Girona, por atentado a la autoridad, desórdenes públicos, coacciones y falta de lesiones. Se les reclama entre dos y siete años de prisión y una multa de 28.836 euros de responsabilidad civil.

compartir

                          

Dirección corta: http://lahaine.org/fJ8G

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal