lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eK6h

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

02/10/2014 :: Nacionales PP.Catalans

[Cat/Cast] Comença el desplegament de les Forces de Seguretat espanyoles

x llibertat.cat
El ministro del Interior ha ordenado el envío de 300 antidisturbios de la Policía Nacional española en el Principado desde La Coruña, Valladolid, Valencia y Oviedo.

[Català]

Avui al Maresme i a les seus de la Delegació del Govern espanyol de Barcelona s’han vist diversos vehicles de la Policia Nacional i la Guardia Civil

Imatge d'aquesta tarda de la Platja de Pineda de Mar (fotografia extreta del twitter de Ramon Costa).

Fa un parell de dies que la seu de la Delegació del Govern de Barcelona està custodiada per una dotzena de furgonetes de la Policia Nacional (i durant algunes hores també dels Mossos d’Esquadra). De fet, van ser els mossos els que van desallotjar ahir les tendes de 

campanya que s'havien plantat davant de la seu de la Delegació i van encerclar les persones que donaven suport a l'acampada. Avui al matí la seu de l’arxiu de la Delegació del Govern (carrer Bergara 12, a tocar de la plaça Catalunya) estava custodiada per mitja dotzena de cotxes 4x4 de la Guardia Civil.


El ministre de l’Interior Jorge Fernández Díaz ha ordenat l’enviament de 300 antiavalots de la Policia Nacional espanyola al Principat, que s’han desplaçat des de La Corunya, Valladolid, València i Oviedo. Aquesta tarda, el fotògraf Ramon Costa ha aconseguit les primeres fotografies de les primeres unitats de la policia espanyola que han arribat al Maresme.

 


Imatge d'aquest matí de davant del registre de la Delegació del Govern espanyol a Barcelona (fotografia extreta del twitter de Quique Badia Masoni)

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________

[Castellano]

Comienza el despliegue de las Fuerzas de Seguridad españolas

Hoy en el Maresme y en las sedes de la Delegación del Gobierno de Barcelona se han visto varios vehículos de la Policía Nacional y la Guardia Civil

Hace un par de días que la sede de la Delegación del Gobierno de Barcelona está custodiada por una docena de furgonetas de la Policía Nacional (y durante algunas horas también los Mossos). De hecho, fueron los mozos los que desalojaron ayer las tiendas de campaña que se habían plantado frente a la sede de la Delegación y cercaron las personas que apoyaban la acampada. Hoy por la mañana la sede del archivo de la Delegación del Gobierno (calle Bergara 12, junto a la plaza Catalunya) estaba custodiada por media docena de coches 4x4 de la Guardia Civil.


El ministro del Interior Jorge Fernández Díaz ha ordenado el envío de 300 antidisturbios de la Policía Nacional española en el Principado, que se han desplazado desde La Coruña, Valladolid, Valencia y Oviedo. Esta tarde, el fotógrafo Ramon Costa ha conseguido las primeras fotografías de las primeras unidades de la policía española que han llegado al Maresme.

 

Traducido por La Haine

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eK6h

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal