lahaine.org

compartir

                        

Dirección corta: https://lahaine.org/fE5v

Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf
  tamaño texto
Enviar por e-mail  enviar        Versión para imprimir  imprimir

traductor

02/03/2017 :: Barcelona

Por la libertad del preso del #EfecteCanVies:Hagamosnos sentir, mostremos nuestra solidaridad

x CSA Can Vies, Comisión Antirepressiva de Sants
[Cat/Cast]El sistema judicial demuestra una vez más que su objetivo no es impartir justicia, sino mantener el orden injusto y desigual que nos gobierna

FEM-NOS SENTIR, MOSTREM LA NOSTRA SOLIDARITAT DIJOUS 2 DE MARÇ - 20:30H PLAÇA DE SANTS MARXA CAP A LA MODEL 20:30H PLAÇA DEL VI (GIRONA)

[Català]

Per la llibertat de l'empresonat de l'Efecte Can Vies

Aquest dimarts 28 de Febrer del 2017 ens arribava a través de la premsa la notícia de l'empresonament d'un jove condemnat per les mobilitzacions ocorregudes arrel del desallotjament del CSA Can Vies. La sentència va dictar una pena d'un any i mig de presó per uns suposats delictes d'atemptat a l'autoritat i desordres públics. Des de Can Vies i la Comissió antirepressiva de Sants (ABS), condemnem rotundament aquest fet i emplacem a mobilitzar-se per revertir aquesta situació.

El sistema judicial demostra un cop més que el seu objectiu no és impartir justícia, sinó mantenir l'ordre injust i desigual que ens governa. Els propis delictes de condemna són tota una declaració d'intencions: desordres públics i atemptat a l'autoritat. Atacar un projecte arrelat al barri com Can Vies i que genera espais de vida, no és cap delicte, sinó que està emparat per la llei. En canvi, qualsevol resposta de dignitat contra els abusos de la llei sobre els oprimits està fortament perseguit i penat. Aquests delictes estan pensats exclusivament per evitar que hi hagi una alteració de l'ordre que beneficia a les elits i ens condemna a les altres.

Per si això fos poc evident, l'actualitat ens permet contrastar aquesta visió crítica del sistema judicial. Veiem com polítics, banquers, membres de la casa reial i altres personatges que han robat milions d'euros a les arques públiques, segueixen lliures mantenint els seus privilegis i amb condemnes inferiors a les que han rebut les encausades per les mobilitzacions de Can Vies.

Ens trobem en un estat repressor que ataca i castiga tota dissidència que qüestioni el manteniment dels privilegis o generi i defensi alternatives reals al sistema imperant.

Denunciem el sistema judicial com una eina de repressió política i exigim la llibertat immediata del jove empresonat, així com de totes aquelles que pateixen la repressió de l'Estat.

A TERRA ELS MURS DE LES PRESONS!

FEM-NOS SENTIR, MOSTREM LA NOSTRA SOLIDARITAT DIJOUS 2 DE MARÇ - 20:30H PLAÇA DE SANTS MARXA CAP A LA MODEL 20:30H PLAÇA DEL VI (GIRONA)

CSA Can Vies Comissió Antirepressiva de Sants

______________________

HAGAMOSNOS SENTIR, MOSTREMOS NUESTRA SOLIDARIDAD JUEVES 2 DE MARZO - 20: 30H PLAZA DE SANTOS MARCHA HACIA LA MODELO 20: 30H PLAZA DEL VI (GIRONA)

[Castellano]

Por la libertad del preso del Efecto Can Vies

Este martes 28 de Febrero del 2017 nos llegaba a través de la prensa la noticia del encarcelamiento de un joven condenado por las movilizaciones ocurridas a raíz del desalojo del CSA Can Vies. La sentencia dictó una pena de un año y medio de prisión por unos supuestos delitos de atentado a la autoridad y desórdenes públicos. Desde Can Vies y la Comisión antirepressiva de Sants (ABS), condenamos rotundamente este hecho y emplazamos a movilizarse para revertir esta situación.

El sistema judicial demuestra una vez más que su objetivo no es impartir justicia, sino mantener el orden injusto y desigual que nos gobierna. Los propios delitos de condena son toda una declaración de intenciones: desórdenes públicos y atentado a la autoridad. Atacar un proyecto arraigado en el barrio como Can Vies y que genera espacios de vida, no es ningún delito, sino que está amparado por la ley. En cambio, cualquier respuesta de dignidad contra los abusos de la ley sobre los oprimidos está fuertemente perseguido y penado. Estos delitos están pensados exclusivamente para evitar que haya una alteración del orden que beneficia a las élites y nos condena a las otras.

Por si fuera poco evidente, la actualidad nos permite contrastar esta visión crítica del sistema judicial. Vemos como políticos, banqueros, miembros de la casa real y otros personajes que han robado millones de euros a las arcas públicas, siguen libres manteniendo sus privilegios y con condenas inferiores a las que han recibido las encausadas por las movilizaciones de Can Vies.

Nos encontramos en un estado represor que ataca y castiga toda disidencia que cuestione el mantenimiento de los privilegios o genere y defienda alternativas reales al sistema imperante.

Denunciamos el sistema judicial como una herramienta de represión política y exigimos la libertad inmediata del joven encarcelado, así como de todas aquellas que sufren la represión del Estado.

ABAJO LOS MUROS DE LAS PRISIONES!

Hagamosnos sentir, mostremos nuestra solidaridad JUEVES 2 DE MARZO - 20: 30H PLAZA DE SANTS MARCHA HACIA LA MODELO 20: 30H PLAZA DEL VI (GIRONA)

CSA Can Vies Comisión Antirepressiva de Sants

compartir

                        

Dirección corta: https://lahaine.org/fE5v

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal