lahaine.org
Nacionales PP.Catalans :: 11/02/2014

[Sabadell] Comunicat en resposta a la repressió de la manifestació feminista del 8F

Vallès per l’avortament lliure i gratuït i Alerta Solidària
[Cat/Cast] Seis furgonetas policiales de los Mossos d'Esquadra han rodeado en torno a una treintena de personas y las han retenido durante cerca de una hora

Catalan

La plataforma Vallès per l’avortament lliure i gratuït, juntament amb Alerta Solidària, volem manifestar el nostre rebuig a l’actuació policial duta a terme pels Mossos d’Esquadra avui 8 de febrer de 2014 després de la manifestació realitzada a Sabadell per reivindicar el dret al propi cos a les dones i l’avortament lliure i gratuït

Malgrat que la manifestació ha estat un èxit de participació i ha transcorregut amb tota normalitat, minuts després que aquesta fos desconvocada, sis furgonetes policials dels Mossos d’Esquadra han encerclat entorn d’una trentena de persones i les han retingut durant prop d’una hora sense informar-les del motiu de la seva retenció. L’actuació policial ha tingut lloc a la Carretera de Barcelona amb carrer Sant Cugat (Sabadell).

Els Mossos d’Esquadra han identificat a totes aquestes persones, així com d’altres que es trobaven a prop de la zona. En cap moment s’ha informat del motiu de les identificacions. Els Mossos d’Esquadra han escorcollat a totes i cadascuna de les persones sense identificar-se amb el seu número de placa.
Poc a poc s’ha anat creant de manera espontània una concentració de suport i solidaritat amb les persones retingudes. Davant d’aquesta situació, els Mossos d’Esquadra han respost amb violència i intimidació envers les persones concentrades, arribant a identificar-ne algunes.

Des de la plataforma Vallès per l’avortament lliure i gratuït i des d’Alerta Solidària volem lamentar l’actuació policial i denunciar aquest atac contra el dret bàsic de manifestació. Un cop més, els Mossos d’Esquadra demostren estar al servei de tots aquells agents que estan atemptant contra el dret al propi cos de les dones (i en aquest cas, sobretot, del Partido Popular i l’església).
La plataforma Vallès per l’avortament lliure i gratuït i Alerta Solidària volem expressar que la repressió no només no ens atura, sinó que ens fa més fortes. La solidaritat és la nostra millor arma!

Per l’avortament lliure i gratuït, visca la lluita feminista!

Castellano

La plataforma Vallès por el aborto libre y gratuito, junto con Alerta Solidaria, queremos manifestar nuestro rechazo a la actuación policial llevada a cabo por los Mossos d'Esquadra hoy 8 de febrero de 2014 después de la manifestación realizada en Sabadell para reivindicar el derecho al propio cuerpo a las mujeres y el aborto libre y gratuito

A pesar de que la manifestación ha sido un éxito de participación y ha transcurrido con toda normalidad, minutos después de que esta fuera desconvocada, seis furgonetas policiales de los Mossos d'Esquadra han rodeado en torno a una treintena de personas y las han retenido durante cerca de una hora sin informarlas del motivo de su retención. La actuación policial ha tenido lugar a la Carretera de Barcelona con calle Sant Cugat (Sabadell).

Los Mossos d'Esquadra han identificado a todas estas personas, así como otros que se encontraban cerca de la zona. En ningún momento se ha informado del motivo de las identificaciones. Los Mossos d'Esquadra han registrado a todas y cada una de las personas sin identificarse con su número de placa.

Poco a poco se ha ido creando de manera espontánea una concentración de apoyo y solidaridad con las personas retenidas. Ante esta situación, los Mossos d'Esquadra han respondido con violencia e intimidación hacia las personas concentradas, llegando a identificar algunas.

Desde la plataforma Vallès por el aborto libre y gratuito y desde Alerta Solidaria queremos lamentar la actuación policial y denunciar este ataque contra el derecho básico de manifestación. Un golpe más, los Mossos d'Esquadra demuestran estar al servicio de todos aquellos agentes que están atentando contra el derecho al propio cuerpo de las mujeres (y en este caso, sobre todo, del Partido Popular y la iglesia).

La plataforma Vallès por el aborto libre y gratuito y Alerta Solidaria queremos expresar que la represión no sólo no nos para, sino que nos hace más fuertes. La solidaridad es nuestra mejor arma!

Por el aborto libre y gratuito, viva la lucha feminista!

Contactar con La Haine

o

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License ::